حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

رویه بازگشت کالا

 

شرایط بازگشت کالا

ضمانت 7روزه تعویض کالا (که شامل دستگاه های بدون گارانتی میباشد)

توجه بفرمایید که نست اسمارت در قبال ایرادات فنی محصولات دارای گارانتی شرکتی مسئولیتی ندارد.

فروشگاه نست اسمارت  برای آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان ضمانت 7روزه تعویض کالا را عرضه می نماید.

 

شرایط ضمانت 7روزه تعویض کالا:

-در صورت وجود مغایرت در زمان تحویل و یا همان ساعت اولیه پس از دریافت کالا، به پشنیبانی  از طریق تماس تلفنی یا ایمیل info@nestsmart.ir ، اطلاع داده شود

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت آکبند و شیرینک یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

ایرادات ظاهری میبایست بمحض تحویل و از طریق تماس تلفنی و ایرادات فنی حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی از طریق ایمیل info@nestsmart.ir اطلاع داده شود.

-لازم است کارتن و تمامی وسایل داخل کارتن گوشی سالم و مانند لحظه تحویل کامل باشد.

-کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

-برچسب زدن یا نوشتن توضیحات و آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتون یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن امکان استفاده از گارانتی تعویض را از بین خواهد برد.

-این گارانتی اشکال های فنی و ظاهری (شکستگی و خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می شود را شامل نمی شود.

 

کالا را چطور ارسال کنید:

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید

از ارسال کالا بدون هماهنگی با نست اسمارت جداً خودداری کنید.

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه  کالای اصلی ارسال شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از گارانتی تعویض را از بین خواهد برد.

فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.

در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید و

اگر ساکن کرج هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با فروشگاه تماس بگیرید.

از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

برای دریافت آدرس ارسال با فروشگاه نست اسمارت تماس بگیرید.

تلفن های تماس :    22564077-021

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش نست اسمارت برسد، هزینه‌های ارسال به عهده نست اسمارت است.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا برای نست اسمارت ارسال شود که هم می توانید تصویری از رسید تهیه و به آدرس info@nestsmart.ir ایمیل نمایید.

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان نست اسمارت، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول